HAMMER Blade 3 otrzymuje aktualizację do Androida 11!

Powrót do strony produktu

HAMMER Blade 3 – jeden z naszych popularniejszych wzmocnionych modeli – doczekał się aktualizacji do Androida 11. Co istotne, jest ona udostępniona w modelu OTA (Over the air). Ważna informacja jest taka, że upgrade dotyczy w tej chwili modeli zakupionych w polskich sklepach stacjonarnych i internetowych (na tzw. „wolnym rynku”). Aktualizacja w smartfonach zakupionym u operatorów komórkowych przewidziana jest w przyszłości.

Każdy fan mobilnych technologii i użytkownik HAMMERA zdaje sobie sprawę z tego, że aktualizacje w świecie Androida to temat trudny i skomplikowany. Naturalnie – proces wdrożenia upgrad’u jest żmudny i skomplikowany, czasem trudny do wdrożenia w kanale OTA, bądź w ogóle niemożliwy.

Wierzymy, że użytkownicy to docenią. Co trzeba zrobić, aby cieszyć się Androidem 11 na swoim Blade 3?

Użytkownik powinien otrzymać pop-up, czyli komunikat z informacją o dostępnej aktualizacji z możliwością jej pobrania. Wystarczy na taki komunikat kliknąć i zatwierdzić.
Użytkownik może też samodzielnie niejako „wymusić” aktualizację otwierając ustawienia i/lub aplikację „Aktualizacja oprogramowania”. Aktualizacja odbywa się w dwóch krokach: pobranie paczki aktualizacyjnej (1), instalacja paczki (2). Użytkownik sam wybiera moment, w którym chce rozpocząć każdy z kroków (poprzez kliknięcie w odpowiedni button).

Przypominamy, że przed wykonaniem uaktualnienia należy sprawdzić czy bateria naładowana jest w co najmniej 30%. Zaleca się użycie połączenia Wi-Fi.

Instrukcja aktualizacji OTA na przykładzie modelu myPhone FUN 5.

Dodatkowa ważna informacja jest taka, że Android 11 w Blade 3 ma wsparcie dla VoLTE (VoLTE ready) dla wszystkich operatorów komórkowych. A to oznacza szybszą i lepszą jakość połączeń głosowych.

Aktualne statusy aktualizacji w modelach HAMMER

HAMMER Energy 2 (z Androidem 9 i lub 10)HAMMER Explorer (z Androidem 9/10)
Możliwa aktualizacja Androida 9 do 10 jedynie stacjonarnie, po dostarczeniu modelu do serwisu mPTech*Możliwa aktualizacja Androida 9 do 10 jedynie stacjonarnie, po dostarczeniu modelu do serwisu mPTech*

 

*Szczegóły można uzyskać w kontakcie z Działem Obsługi Klienta mPTech pod numer (71) 717 74 00 (pn-pt 09:00-17:00).

 

O aktualizacjach Androida w innych modelach i Blade 3 zakupionych u operatorów komórkowych, będziemy informować w przyszłości.

Opublikowano: 08.06.2022

Newsletter

Zapisz się i otrzymuj informacje o:

  • Pancernych smartfonach HAMMER oraz produktach myPhone
  • Promocjach i konkursach na telefony oraz akcesoria

Zapisując się na newsletter, akceptujesz regulamin serwisu